VALTRA T Séria 170 hp - 271hp

T séria
Motor
Možnosti prevod. a hyd.
Hydraulika
Kabína
Voliteľná výbava
DEMO 360
Video

Hydraulika

  • Mechanicky alebo elektronicky ovládaná hydraulika môže byť vyšpecifikovaná presne podľa požiadavkiek zákazníka, jednoduché a intuitivne ovládanie je samozrejmosťou. Dlhý interval výmeny oleja šetrí čas a prevádzkové náklady.
  • OVLÁDANIE HYDRAULIKY NA MODELOCH  HITECH A ACTIVE

  • Na modeloch Active a HiTech sú rozvádzače ovládané pomocou pák na pravej strane panela. Výkon hydrauliky je 73 alebo 90 l/min. Zákazník má na výber medzi dvoma, tremi alebo štyrmi okruhmi hydrauliky.Pri jednom okruhu si obsluha môže nastaviť individuálny prietok. K tejto hydraulike je možné pripojiť opierku ruky, ktorá môže ovládať čelný nakladač alebo čelnú hydrauliku (záves).
  • Valtra Autocontrol

  • Elektronické ovládanie polôh závesu Autocontrol je veľmi jednoduché, zároveň môžu byť všetky operácie ovládané zo zadného blatníka. Prepínače ovládsnis závesu u modelov HiTech a Active nachádzajú v bočnom panele,pri modeloch Versu a Direct sú umiestnené v lakťovej opierke. Drive Balance Control (DBC) (systém tlmenia a vyvažovania rázov na ramenách zadného závesu) je štandardom všetkých modelov.
  • 1. Autocontrol – ovládač posuvu ramien
  • 2. Nastavenie / ovládanie pracovnej hĺbky (Classic & HiTech), nastavenie spodnej polohy vrátane plávajúcej polohy
  • 3. Tlačidlo tlmiča rázov
  • 4. Zdvih závesu, spúšťanie a neutrálna pozícia
  • 5. Ovládanie rýchlosti závesu
  • 6. Ovládanie maximálneho zdvihu
  • 7. Maximálne zahĺbenie
  • 8. Automatické vyvažovanie ramien
  • 9. Kontrola preklzu (voliteľná výbava)
  • Drive balance control

  • Tlmič rázov ramien je štandardnou vlastnosťou hydrauliky Autocontrol. Ak je s traktorom spojený akýkoľvek ťažký stroj, tento systém pracuje ako tlmič rázov. Zmyslom systému je zníženie rázov na ramená traktora a predovšetkým dosiahnutia väčšej stability traktora i v náročnom teréne.

    Systém tlmenia rázu funguje iba v prepravnej pozícii a uvádza sa do chodu pri prekročení nastavenej rýchlosti z výrobného závodu (8 km/hod). Limit je nastaviteľný u hydrauliky ACD, u hydrauliky ACB sa systém spúšťa hneď pri rozjazde.
  • Výhody:

  • riadenie traktora je presnejšie a stabilnejšie
  • zlepšuje kontakt prednej nápravy s podložkou pre bezpečnejšie zabáčanie
  • Redukuje vysoké zaťaženie závesov pri transporte
  • Load – Sensing hydrauliky:

  • štandardne sú traktory vybavené dvoma plne nastaviteľnými (prietok, časovanie) a jedným on/off okruhy
  • voliteľne je možné pridať ďalšie tri nastaviteľné okruhy plus druhý on/off okruh
  • dva až tri okruhy môžu byť vyťažené dopredu
  • maximálny počet okruhov vzadu je 5 (plne nastaviteľné) + 2 (on/off) a 3 okruhy používané pre čelný nakladač alebo čelné hydrauliky
  • Štandardne je prvý on/off okruh vybavený rýchlospojkami a druhý je spojený priamo pomocou hadíc.

    Okruhy dodávajú iba také množstvo oleja, ktoré je pri pripojenom stroji potreba. Zvyšný olej môže byť využitý pre ostatné okruhy alebo pre čelný nakladač. Všetky okruhy majú plavajúcu polohu, čo umožňuje pripojenému náradiu kopírovať povrch.

    Pre zaistenie maximálneho možného výkonu môže byť na traktore prepojený tzv. Power Beyond – priamy vývod od čerpadla, ktorý je vyvedený v zadnej časti traktora.
  • Nová lakťová opierka Smart Touch

  • Lakťová opierka SmartTouch - neporaziteľný fínsky dizajn a konštruktérsky talent v akcii. Ovládanie je intuitívnejšie, než má váš Smartphone. Nastavenia sú ľahko prístupné pomocou dvojitého kliknutia alebo potiahnutia prstom.
  • U-Pilot (Súvraťový management)

  • U-Pilot (súvraťový management) preukázatelne znižuje počet operácií potrebných pri otáčaní traktora na súvrati. To pomáha vodičovi pri otáčaní a predovšetkým celú operáciu urýchľuje. Systém tiež redukuje možnosť ľudskej chyby pri ovládaní toľkých funkcií. Tlačidlo nahrávania sa nachádza v bočnom stĺpiku a tlačidlo prostého spúšťania súvraťového managementu je na lakťovej opierke. Na displeji sa zobrazujú jednotlivé operácie.
  • Funkcie ovládané pomocou súvraťového managementu:

  • trojbodový záves
  • hydraulické okruhy
  • náhon všetkých kolies
  • uzáver diferenciálu
  • vývodový hriadeľ
  • tempomat
  • radenie pod zaťažením
  • 12 V DIN zásuvka

  • Do úvraťového systému môže byť zároveň zaradená pauza. Pri zadávaní programu je meraná pracovná vzdialenosť, alebo čas v sekundách, pre nasledovanie ďalšej zvolenej funkcie.