VALTRA T Séria 155 hp - 250hp

T séria
Motor
Možnosti prevod. a hyd.
Hydraulika
Kabína
Voliteľná výbava
Video
  • Motory AGCO POWER

  • Znížili sme celkové prevádzkové náklady znížením spotreby paliva a emisií, aby sme vyhoveli predpisom pre motory Tier 4 Final/Stage 4, a napriek tomu motor naďalej dodáva vysoký výkon vtedy, keď ho potrebujete. Súčasne sme sa zamerali na zachovanie minimálnych požiadaviek na údržbu a na reguláciu emisií iba pomocou selektívnej katalytickej redukcie (SCR).
  • Motory AGCO sú konštruované špeciálne pre traktory a činnosti vyplývajúci z meniacich sa podmienok, v ktorých tieto traktory pracujú. To sa odráža v ich robustnej konštrukcii, trvanlivosti, spoľahlivosti a extrémnom krútiacom momente.
  • Všetky traktory Série T sú poháňané motormi SisuDiesel Common Rail, ktoré spĺňajú najnáročnejšie požiadavky pre prevádzku v poľnohospodárskom, lesníckom i komunálnom sektore. Tieto motory spĺňajú najprísnejšie emisné limity a zároveň sú silnejšie a úspornejšie ako kedykoľvek predtým.
  • Common rail

  • Common Rail motor môže elektronicky rozdeliť vstreknutie paliva do niekoľkých fáz. Elektronická riadiaca jednotka môže analyzovať a nastaviť množstvo dávky paliva vhodné pre dané zaťaženie motoru až 100 za sekundu. Viacstupňové vstrekovanie hrá hlavnú rolu pri znižovaní emisií. Touto technológiou je tiež zabezpečená optimálna spotreba paliva, znižuje sa hluk motora a predovšetkým motory pružnejšie reagujú na zmeny zaťaženia a tým je redukovaná potreba častého radenia.
  • Výhody motorov Common Rail s SCR technológiou

  • Spĺňajú emisné normy Tier 4 Final / Stage 4
  • vysokotlakové vstrekovanie paliva, presne vstrekovanie je ohľaduplnejšie k životnému prostrediu
  • CR motory rýchlo reagujú na plynový pedál
  • Vysoký krútiaci moment i pri nízkych otáčkach = zvyšuje efektivitu a znižuje potrebu radiť i pri meniacich sa pôdnych podmienkach
  • Základná konštrukcia motorov SisuDiesel zaručuje dlhú životnosť motorov:
    -mezichladič
    -centrálne uloženie vložiek valcov
    • redukuje vibrácie vložiek valcov
    • minimalizuje opotrebenie vložiek valcov a piestnych krúžkov
    • znižuje spotrebu olejov
    -palivový systém je lokalizovaný na tzv. chladnej strane motora
    -palivové filtre môžu byť jednoduchšie vymenené bez náradia a bez odkvapkávania
    -ľahký prístup k údržbe celého motora
  • optimálne spaľovanie vďaka CR motorom
    -nižšia hlučnosť
    -nový kľudnejší zvuk motora
  • štvorventilová technológia zlepšuje tok paliva a redukuje teplotné extrémy
  • Znížené otáčky

  • Nové inovácie spoločnosti Valtra sú znížené otáčky Common Rail motorov. Normálne voľnobežné otáčky sú 850 ot/min. Akonáhle je v traktore zapnutá elektronická parkovacia brzda, otáčky spadnú na 650 ot/min. To má za následok predovšetkým úsporu paliva a zníženie hlučnosti v kabíne. Pri opätovnom preradení reverzoru z parkovacej polohy do neutrálu sa otáčky zdvihnú na 850 ot/min čím je zaistený vysoký krútiaci moment pre rozjazd traktora.
  • Výkonnostná bublina



  • Modely s motormi Common Rail ponúkajú maximálny výkon pri cestnej doprave. Výkon sa zvyšuje približne o 5 – 6 percent. Transportné navýšenie sa automaticky zapína pri cestných prevodoch.
  • Ecopower

  • S rastúcimi cenami pohonných hmôt sa všetci farmári snažia nájsť nové cesty ako ušetriť na nákladoch a predovšetkým na nákladoch za palivo. Motory s označením EcoPower boli predstavené v roku 1999. Technologia common Rail pridáva novú dimenziu v tretej generácií týchto motorov.
    Pri modely T 174e znižuje EcoPower otáčky motora o 400 ot/min. To redukuje spotrebu paliva približne o 10%. Rýchlosť piestu je znížená o 20%, a to má za následok výrazné predĺženie životnosti motora. Znížené otáčky majú vplyv tiež na znížení hladiny hluku, ktorá zvyšuje komfort obsluhy. V praxi Valtra T 174e EcoPower má nižšie prevádzkové náklady, je užívateľsky príjemnejší a má nižšie emisné hodnoty. Užívatelia traktorov Valtra si môžu vybrať či chcú používať svoj traktor v Eco alebo v Power móde jednoduchým prepnutím tlačidla.
  • Dva traktory v jednom

  • EcoPower má veľa foriem využitia ako v móde Eco tak aj v móde Power:

  • Eco mód so skutočnými Eco Power vlastnosťami :

  • otáčky motora 1800 ot/min
  • úspora paliva cca 10%
  • nižšia hladina hluku
  • nižšia rychlosť piestov = predĺžená životnosť motora
  • vysoký krútiaci moment už pri otáčkach 1000 ot/mín
  • široký a konštantný krútiaci moment
  • Eco Mód sa doporučuje pre práce:

  • pre maximálnu úsporu paliva
  • pre prípravu pôdy
  • pre práci s kolísavým využitím výkonu traktoru
  • pre práci s 540 ot/min na vývodovom hriadeli
  • pre všetky pomocné práce
  • Ecospeed

  • Špeciálny výkon so SIGMA POWER

  • Maximálny výkon traktora T 234 je 235 koní. Pri zapnutej vývodovej hriadeli je navýšený na maximálny výkon motora s navýšením 250 k a motor poskytuje ďalších 15 k výkonu na vývodovom hriadely. Sigma Power je ideálna na činnosti, ktoré vyžadujú vysoký výkon, ako práce s rotačnými bránamy, alebo drvičom (pôdna fréza) atď..